Uczniowie klas Ia, Ib i VII zapoznali się z działaniem nowoczesnej drukarki Banach 3D, którą zakupiła nasza szkoła w ramach projektu „Laboratoria Przyszłości”. Sporo emocji towarzyszyło uruchomienie drukarki, uczniowie śledzili etapy nakładania warstw i stopniowego tworzenia modelu. Pod kierunkiem nauczyciela, każdy z nich założył konto w programie Tinkercad, służącego do tworzenia modeli 3D. Następnie uczniowie zapoznali się z działaniem programu, wykonując proste modele m. in tworzenie napisów, figur.
Klasa IV na muzyce mogła zobaczyć jak wyglądał gramofon.
Uczniowie klasy VI i VII na lekcjach wychowawczych omówili zasady działania okularów do wirtualnej rzeczywistości oraz ich wykorzystania w zdrowy i bezpieczny sposób.
Uczniowie klasy IIa korzystając z okularów VR z zainteresowaniem oglądali las i zmiany zachodzące w nim w różnych porach roku.
Uczniowie klas V, VI i VII realizowali zajęcia z biologii i geografii z wykorzystaniem narzędzi „Laboratoriów Przyszłości”. Uczniowie z wielkim zainteresowaniem oglądali różne etapy rzek od jej źródła przez rwące wodospady i szerokie drogi wodne po rozległe delty. Z wielkim zainteresowaniem oglądali rafy koralowe i budowę komórki zwierzęcej.
Aparat fotograficzny był wykorzystany podczas Ślubowania klas pierwszych, Dnia Edukacji Narodowej oraz Mistrzostw Tabliczki Mnożenia z okazji Światowego Dnia Tabliczki Mnożenia.