Nasza przygoda z Laboratoriami Przyszłości rozpoczęła się od zajęć z doradztwa zawodowego, gdzie uczniowie klas 7, 8a i 8b poznawali świat rzeczywistości wirtualnej oraz nabyli umiejętności korzystania z okularów VR.
Klasa V na lekcjach realizowała elementy podstawy programowej z techniki poprzez rozwijanie postaw proekologicznych oraz przyjmowanie postawy odpowiedzialności za urządzenia techniczne.
Na lekcjach matematyki klasa VII zagłębiała się w tajniki stereometrii oglądając różnego rodzaju bryły, dzięki czemu poznali nazwy różnych wielościanów i podawali ilość krawędzi i wierzchołków.
Uczniowie klasy Ia i Ib z zadziwieniem oglądali wirtualny świat podczas zajęć z edukacji wczesnoszkolnej.
Laboratoria Przyszłości pomogły nam rozwijać samorządność uczniowską. Fotorelacja z przebiegu wyborów została wykonana przez Amelię Kuś przy użyciu sprzętu zakupionego w ramach projektu.